Monday 15 March 2010

cEpAtNya mAsa BerjALan..

sedar xsedar..
semester 4 sudah hampir ke penghujung..
ini bermakna hampir 2 tahun jgakla aku sudah menghabiskan masa belajar disini bersama kawan-kawan seperjuangan..
esemen, kuiz, test, report, presentation..
semua itu sudah mnjadi rencah kehidupan di universiti ini..
mgkin jgak di universiti yang lain..
ermm..rasa macam xlengkap je bla semua itu xde kan..

dulu masa semester 1 kebanyakan masaku dihabiskan untuk belibur dengan teman-teman..
bak kata orang enjoy xingat dunia..
tapi aku xde la smpai bwat bnde2 yang bukan2..
maksudnya masih terjaga batas pergaulan tue..(Insyaallah)
disebabkan terlalu bnyak dengan hiburan dunia..
pointer aku truk kalau nak dibandingkan dengan yang lain..
masa 2 baru aku nak sedar..

bila sampai semester 2 aku berubah sikit..
Alhamdulillah pointer ak dah naik agak mendadak jugakla..
tapi tidak berapa stabil untuk semester seterusnya disebabkan kesilapan kecil..
macam mana sekali pon..
aku kne ubah sikap nih..
setahu aku Allah kurniakan akal fikiran semua sama je kan..
kita je yang xmhu nk mghargainya dan menggunakan kelebihan yang ada tue..
so, sekarang nie aku kena rajin berusaha dan b'istiqamah dalam melakukan perkara yang membawa kebaikan...

No comments:

Post a Comment