Sunday 8 May 2011

TAriKh KerAmat...5/5/2011

assalamualaikum..

Merujuk kepada tajuk tersebut...
kenapa aku ckap tarikh keramat???
sebabnya...tarikh tue adalah merupakan last paper aku untuk sem nih..(sepatotnya)
untuk killer subjek...
sebelum masuk dewan pada hari itu..
aku rasa cam pelik jek..
aku buat endah tak endah je laa..
masuk-masuk je dewan...
dengan aircond yang sejuk..
aku tetiba rasa senak di perut...
nak sedapkan hati..
maybe angin kowt..
aku cuba tahan..
perut aku menggigil-gigil..
nak tunggu 3jam lagik..
mampu ke aku..
nak duduk pon tak mampu lagik dah..
masa tue Allah jea la tahu betapa sakitnya aku menanggung kesakitan nih..
sampai dah tak mampu aku nak tanggung lagik..
aku angkat tangan..
pengawas peperiksaan datang dekat aku..
tanya..
are you not feeling well??...(dalam terpaksa aku jawab la jugak..yaaa i'm not feeling well smbil tahan sakit...)

dia suruh aku tunggu..
time2 nie pon kena tunggu..
(saba2 walaupun aku dah tak tentu arah time tue..)
sakit mencengkam-cengkam dekat perut aku...
dalam sakit-sakit macam dah nak pitam time tue...
terpaksa la jugak jalan...sambil dipapah dua orang pengawas perempuan..
macam-macam pulak diorang soal..
huwaaaaa...aku dah tak terdaya nak jawab time tue...
and then baru diorang amik wheelchair bila aku jalan dah sekerat..
(btw thnx jugak..dari aku terpaksa jalan sampai dekat UKP tue)
memang la UKP tue dekat jek...(tue kalau sihat la..kalau dah sakit yang sejengkal pon jauh jek rasa)
bersyukur jugak UKP dekat dengan dewan peperiksaan aku..
kalau tak xtau la mcammana..
masuk je wad dekat UKP nih...
aku dah terlantarn dekat wad dia..
pengawas yang jaga aku nih..
asyik dok tanya nak proceed xpaper nih..
kalau tak saya nak bgtau suruh postpone jek..
aku angguk-angguk jela..
dah tak terdaya nak cakap pon...
asal bangun jew sikit..
muntah..abih isi2 yang aku makan sebelum pergi final tadik..
penat kowt asyik muntah...
kena buat urine test..
pastue kena inject 2 kali...
dah tak terasa time kena inject tue..
sebabnya sakit aku nih lebih dahsyat..

bertapa la aku dekat bilik...
asyik muntah jew...
baru ari nih rasa mcam sihat sikit...
doktor kata aku kena penyakit batu karang..
so mkan ubat je laa..
nak bgtau dekat family..
semua duduk jauh-jauh..
maleyh la nak buat diorang riso2 nih..
lagipon aku dah nak balik..
berubat dekat rumah je la nanti..

okie..

sekian...esok aku kena buat peperiksaan khas sorang2...wish me all the best..


No comments:

Post a Comment