Saturday 26 May 2012

Mood Bersyukur dan Berharap..

Alhamdulillah..pertama-pertama kalinya syukur dipanjatkan kehadrat Illahi yang memberi rezeki dan membuka pintu rezeki kepada hambanya. Semalam, tanggal 25 May 2012 yang jatuh pada hari jumaat iaitu selepas balik dari jumpa Madam, lepas dah isi perut macam tue la. Aku terus buka email. Alhamdulillah sekali lagi, I was being shortlisted and invited for interview session. Bagi orang lain mungkin biasa je..tapi bagi aku sangat la berharga lagi-lagi pulak selepas berpuluh-puluh resume aku hantar tidak ada satu pun yang berjaya dipanggil untuk sesi interview.  Tapi agak terkilan bila tempoh masa untuk interview tue jatuh pada tarikh final year presentation project. Nak taknak aku cubalah balas email dekat company tue suruh tangguhkan masa interview untuk aku. Jadinya sekarang nih aku tengah tunggu keputusan daripada pihak syarikat boleh ke tak ditangguhkan masa tersebut. Harap-harap Allah permudahkan urusan aku. 



Inilah email tersebut.Siap ak print scrin lagik kome..hehe



Memandangkan ini adalah kali pertama aku bakal menghadiri sesi interview, aku pun bagitau la family aku terutama sekali mak aku dan kakak aku, bapak aku nanti mak aku mesti bagitau.hehe. Aku mintak sangat mereka doakan aku semoga dapat jawatan tue. 





No comments:

Post a Comment