Tuesday 8 March 2011

aKu kElApArAn...

sob..sob..sob

huwaaaaa...aku tersangat lapar nih...
seriously i've no mood to study...
my stomache just like sing a song..
actually it's a bad song...huh!!!

nie gara2 ptg tadik la nih..
konon2 xnak mkan mase tue..haiyaa
beli burger jek...(lagi tinggi kalori kan..)
alih2 balik bilik tdo xhengat dunia..
sembahyang pon digagahkan jgak bangun..
lepas tue smbung balik haaa...
then dah puas tido..
maunya lapo xterkata haaa...

huhuhu...padan muka aku...
the result aku lapo tersangat2..
rasa cam nak telan jew ape yang buleyh...
letak je mood diet jauh2 k..



ish3..bestnye klu dpat mkan chicken chop nih...slurppp


kalau dpat spagetti bolognese pon jadik laaaa...


kalau aku ckap nak mkan nasik malam2 kunk..
lagi la aku bertambah kelaparan..
monster kelaparan...huwaaaaaaaa

no sekian2...

No comments:

Post a Comment