Wednesday 9 March 2011

tEnSiOnNNNNNNNNN........

salam...

Seriously hari nie...ak mmg tension sesangat...
dengan xcukop tdo lagik..
ntah la..ak rasa sedeyh sangat dapat group camnie..
untuk subject yg agak tough plak tuh...
ak tau mostly yang len xpandai sngt pon..
tp diorang ada inisiatif untk berfikir cari jalan penyelesaian..
aku pon tak berapa faham dengan diorang nie..

kalau hal macam nie terus berlanjutan..
aku xtau nak cari kekuatan dekat mana...
aku sendiri pon takde la bagus sangat...
tapi aku kalau boleyh xnak bergantung dekat orang yang terlalu pandai..
setiap orang perlu tunjuk commitment yang sepatutnya..
xtau la semua orang macam xde perasaan bersalah jew..
dah la sikit...tak datang pulak tuh...

aku berharap sangat aku lulus dalam subjek nih..
tapi kalau macam nie la caranya..
tak mustahil lulus tue jauh dari harapan..
semoga aku dikuatkan semangat..
dan menjadi lebih berdikari...


sekian...


No comments:

Post a Comment