Sunday 27 March 2011

saturday...

aku pergi kenduri umah kawan aku liza dekat lepar hilir..
kenduri abang dengan kakak dia kawen...
sebelom pergi tue..
giler la aku terbangun lewat..
sebabnya aku tertido balik...
then giler rushing kalah pelari pecut negara okeyh..
dalam masa berapa minit jew...
aku dah ciap mandi, make up pon ala2 kadar sudeyh..hehe

budget..blik kenduri dalam kul 3 camtue la..
pastue melencong sampai ke kuantan..
dengan baju2 kurung segala..
pergi shopping baju kemeja..
untuk presentation nnt..
huhuhu..not to expensive..but okie la..
lil bit satisfied..

habis xyah cakap la..
aku bab budget klu dah shopping..
memang hancur..

at the end balik malam dalam pkul 10 lebih jugak la...
dengan dipandu oleh pemandu pro ktorg k.aini..
macam dah bertahun2 bawak kete..
padahal baru dapat lesen..ehehehe
sangat berani okie..

sekian...

No comments:

Post a Comment