Sunday 27 March 2011

sunday...

weekend pon ak ade program gak..
huhu...bengkel kaligrafi..
dari pkul 9 smpai kul 5..
mood aku sangat tak aman ketika itu..
terasa sangat..
hard to explain..

entah la xtau apa salah aku buat..
then terus nak menghukum...
at the end aku..
mood aku memang spoil giler..
kalau aku tau camnie nak jadik..
so tak payah la aku pergi..
duduk dekat bilik study..
lagi better..
dari aku menyakitkan hati orang tanpa aku perasan...
dan hati aku yang terasa menyakitkan..
sangat serbu..
tanya banyak kali..
buat endah tak endah jew..
bila orang lain tanya boleyh pulak jawab..

lastly..
aku jugak yang makan hati...
whatever la guy...
korang selalu betolkan..
lagipon aku tak penting pon..
perasaan aku lagik la..
korang tak pernah pon nak hiraukan..

sekian.....

No comments:

Post a Comment