Friday 15 April 2011

BeLaTeD bEfDaY...




Assalamualaikum....

hyeeee....
terlupa nak updated saat-saat yang memberi nostalgia la jugak untuk aku....
cerita dia macam nih...
pada hari rabu malam khamis yang lepas...
tetiba siti mah datang bilik aku...
ajak aku temankan dia pergi ambik duet dekat Atm...
okie takpe la..dah janji pkul 8.30 atau 8.45 baru turunkan...
so aku turun la dalam 8.45 tuh pergi bilik siti mah n
ih..
alih-alih dia takde la pulak..
tanya si didi nih..
dia cakap siti mah dengan k.na dah turun..

aiyoooo...aku lambat sangat ker..
selalunya kalau dia nak pergi dulu..
mesti dia inform jek..
kebetulan aku pon memang nak pergi Atm..
so, aku pergi jela sesorang diri..
pastue aku panjangkan langkah nak carik siti mah dekat pasar malam plak...
ermm..rasa cam takde jek..sebab tinggal dua
buah gerai je lagik..
tue pon diorang dah nak kemas..
so, aku melangkah pulang jela...

tetiba siti mah call...
dia cakap sori2 aku ada meeting PM jap tadik..
ooo..percaya la aku bulat2..
pastue ciap tanya aku lagik ko nak makan chocolate pearl tak..
aku ikot jek..
lapo la katakan..
semua buleyh je la..
pastue dia ajak aku teman dia beli barang sikit dekat blok..
student yang jual..ikot jela..
maybe emergency la kowt..maleyh nak tanya banyak..
so, bila sampai dekat blok tuh..
apehal plak si diorang2 nih ada jugak dekat sini...
tetiba aku pelik..
yang siti mah nie pulak tadik cakap nak beli b
arang..
nie dok sebok telefon pulak..

bila siti mah keluar jek dari pintu b
elakang..
diorang nyanyi hepy belated befday...
okie..
celebrate belated befday 3 orang sekali gus..
sebenarnya aku dah tau yang diorang
nak celebrate belated befday aku..
budget aku tak terkena la kan...
tapi tersilap hari la pulak...
ahahahaha..celebrate masa
umo aku 22 tahun 10 hari...




inilah manusia yang 3 orang tuh..tengah potong kek SR




see...aku jugak yang rasmi makanan...nyum3..
memang macam kebulur jek aku nihkan..
gigih diorang nih membakar ayam dan sosej..ehehe





inilah crew2 yang terlibat dalam celebration nih..muka ceria2 belaka..





lagi gambar crew2 yang terlibat plus dua orang anak foreigner (so cute)..

No comments:

Post a Comment