Wednesday 13 April 2011

dOwN jEw rse...

time tuh..berdebar-debar jek sebab...
nak taknak mcd (subjek) kena present jugak..
berdebar tak payah cakap la..
hanya Allah jew yang tau..
tinggal lagik 4 group yang belum present..
semua sekali group ada 7 group..
3 group lagik dah present..
so dah yang dah present tue..
tak payah cakap la..
diorang dah rasa releks dah..
tambah-tambah yang present awal-awal lagik..
kena bamboo ke tak ke..
semua tuh letak belakang kira la.
tapi ada jugak yang dapat good..
yang dapat good tuh kembang hati tak terkata la..
bukan senang nak dapat good dari dia..

back to the main topic...
so ahli-ahli group aku nih tunggu la bila kitorang nak kena panggil untuk present..
tak sampai2 lagik turn kitorang...
bila 3 group dah present..
means tinggal group ktorang jela yang belom present...
tetiba dia cakap..
still have one more group right...
and then ada yang menyambut..
yups!!!
lepas dia cakap..
but i've not receive any report yet..
where your report..
lepas ahli group aku yang duduk dekat belakang2 tue cakap kitorang dah antar..
just nak antar yang updated report jek..
dia kata apa..
you just send nothing...zero (padahal kitorang dah antar kowt...unfair)
and i will deduct your project mark 50%..(ingatkan 15%...dah terbang semangat aku time tuh..)
okie...present now...
dah la aku yang kena present dulu..giler la present pon macam orang takde mood la..
siyes aku memang down giler time tuh...
plus slide aku rosak...kecewa aku...
aku memang dah takde mood dah..

habis jek group kitorang present...
so no more right...
time tue dah pukul berapa..
pukul 2.30ptg kalau tak silap aku la..
sebelum dia keluar kelas..
siap dia cakap lagik..
ada dua versi..
first "see u in the exam.."
2nd "see u next sem"...
yang pasti antara dua tue la..

budak-budak kelas aku yang lain..
semua tunjuk muka simpati dekat aku..
it's ok..aku down time tue jek..
pasnie takkan aku nak terus down..
agak-agak la kan..
hidup mesti diteruskan..
let's pretend it as challenges in my life..
kalau setakat nak dapat markah dari 50% percent jek..
baek aku drop awal2..
tak payah susah2 fabricate octapod robot tuh..
jimat masa aku...

dah la subjek yang lain tergendala...
mcd2...

sekian...

No comments:

Post a Comment