Tuesday 5 April 2011

MiMpI nGeRi...

hye...

assalamualaikum...

ermmm...
mula-mula aku nak nyatakan dekat sini..
hari ini dan esok merupakan mimpi ngeri buat aku..
dan mungkin jugak kepada rakan2 sekelasku..
(skemakan ayat aku..uhuhu itu sudah pasti)
hari ini budjet tidak mengena..
ingatkan favourite kelas aku (disebaliknya) dah batal..
yeala dah lewat 45 min kowt untuk present..
supposely it start on 11.00 a.m...
tapi delay pkul 12...

kitorang tggu smpai pkul 12.45 still xsmpai..
so..sume dok sebok2 nak balik dengan hati gumbira..
assume mmg cancel tapi prof tak bgtau..
uhuhuhu..then, dah jalan ckit lagik nak keluar dari lab..
nampak bayang2 kete perdana park dalam lab...
adoyaiiiiiii...bala2..
nampak la kelibat prof keluar dari kete perdana beliau..
apalagi terpaksa la semua berpatah balik ke kelas..
sambil melangkah dengan hati yang sebal..
masuk jew kelas..
submit report now!!!
which group still not submit..
i don't care..submit now!!!
uhuhu..seram-seram..
he quite strict actually..

dah la group aku blom complete lagik report nih..
huwaaaaaaaa...group chaos aku..cuak yang teramat kowt..
actually not only my group la..
masih ada lagik yang lain..
then team member aku dua orang keluar dari kelas balik edit nak print..
uhuhuu...aku nak keluar susah sikit..
sebabnya aku duduk depan sekali kowt..

satu hal lagik..
ingatkan cuma kena hantar report jek..
presentation sambung esok je la kan..
yea la tengok jam pon dah pukul berapakan..
alih-alih..
okeyh..
bahulu machine...first presenter is....
huwaaaaaaaa...
pukul berapa pula nak habis nih..
dah la pukul 2 masing2 ada kelas foreign language kowt..
budak-budak mandarin pulak ada test lagik haa..

masing-masing duduk gelisah...
kejap-kejap pandang jam tangan..
nak bagitau prof semua tak berani..
kunk tetibe dia cakap so what??? I don't care!!!..ahaha
speechless kunk aku..
dah la tak makan lagik..lapor..
siyes lapor..
perut pon dah bunyi macam tin buruk nie haa..
nak solat lagik nih..jam berapa minit lagik pukul 2..
presentation masih diteruskan...
sempat kew??? dah la tak sempat study sangat untuk test mandarin...uhuhuhu
tengok diorang yang present tue pon yang len boleyh jadik cuak..
mana taknya kalau kena dengan prof..
speechless belaka...

then bila pukul 1 minit sebelom pukul 2...
baru prof. bersuara..
who got the class u can go now!!!
except group presentation only..
apa lagik..semua pecut macam tak cukop kaki la..
nak solat lagik..makan postponed dulu la..
dah tak sempat kowt..
memang rushing...teramat!!!

begitu la alkisahnya...
aku belum present lagik nih..
tak tahulah apa nasib aku pulak..
the chaos group..
the next day beliau kasik chance..
u still can improve ur project..
30% total mark for project...
time nie la budak dua ketul yang MIA (missing action)
tue baru nak tunjuk bagi commitment..
selama kitorang fabricate..
tak pernah-pernah tunjuk diri..
see...
sabo jela..

sekiannnnnn....



No comments:

Post a Comment