Wednesday 6 April 2011

mY MoM....

ehehe..


tajuk macam tak sesuai jew..
tapi tidak mengapa..masih berkaitan dengan my mom okie..
beberapa hari yang lepas kan birthday aku..
selalunya sejak aku dah besar nie..
setiap kali birthday aku..
ataupon yang adik-beradik aku yang lain..
mesti my mom call untuk wish birthday..
sama la jugak kami adik-beradik..
nie semua pengaruh yang aku bawak..(buleyh tahan jugak pengaruh aku..)
masa hari birthday aku tue..
aku tunggu la jugak..
tapi takde pon...

and surprising...
today my mom call..(really miss her)

my mom : maaf terlupa pulak nak wish..
"selamat hari lahir, semoga berjaya di dunia dan akhirat "
aku : aminnnn...lagikkkk
my mom : semoga success selalu..
aku : ahahaha..apa la mak nih..berjaya dengan success tue sama la..
my mom : ahahaha..sempena birthday k.cik..mak buat laksa hari nih..celebrate
aku : wow!!! bestnya..k.cik dah lama teringin nak makan laksa..dekat sini tak best sangat laksa..uhuhuhu..

my mom : ermm..dah makan apa dah nie..
aku : breakfast pagi tadik..sekarang nih tengah makan maggi..
my mom : maggi???nak belajar makan maggi ja..
aku : maleyh nak turun beli makanan..(lepas tue aku diam..)

my mom : kenduri nanti kawan-kawan u mai ke x umah kita..
aku : tak tahu la lagik..sebab kawan-kawan u k.cik semua praktikal..dapat company mana pon tak tahu lagik..

(diam sekejap)

my mom : takpa la..
aku : ok..kirim salam dekat semua...eh semua sihatkan???
(baru nak tanya khabar....aahaha apa punya anak la aku nie..)

my mom : alhamdulillah semua sihat.. waalaikumsalam w.b.t..
aku : k.cik belum bagi salam dekat mak la..k.cik suruh kirim salam semua..ahaha
assalamualaikum mak..
my mom : ahahaha..waalaikumsalam w.b.t..
(suka aku bila dengar my mom ketawa..rasa lega ja hati nih)


my mom..kalau telefon bercakap dengan beliau memang selalu macam tue..kekadang tue..
rindu sesangat dekat beliau..tapi bila telefon..tak tahu nak cakap apa...sepatah dua patah..
okie la mak..terus bagi salam...tapi sangat berbeza dengan kakak aku..kalau bersembang dengan mak aku dalam telefon banyak jew yang nak dibualkan..jeles jugak..tapi mungkin sebab aku yang tak tahu nak bercerita sangat kowt...uhuhu

whatever..she still the one that i really love...love u mom..

sekian...

No comments:

Post a Comment